woensdag 7 september 2016

Afk broodbakmachine repareren

Vandaag hebben we gekeken naar een AFK BM-2 broodbakmachine. Het ging om een bijna ongebruikt exemplaar. In geval van defect na jaren dienst is vervanging dus geen.

Afk broodbakmachine repareren
Broodbakmachines kosten gemiddeld tussen de € 50 en de € 150. Broodbak machine merk: afk met plezier brood gebakken maar helaas geen tijd. Afk broodbakmachine te koop, type bm-2 zeer weinig gebruikt, in prima staat. Hallo,Ik ben in het bezit van een broodbakmachine van het type Holand.

Reparatie door een bedrijf na de garantie is wellicht niet zo interessant. Mijn man heeft toen de bodem losgeschroefd( broodbakmachine op zijn kop gezet). Deze machine heb ikzelf nooit gebruikt, maar was ter reparatie aan mij gegeven omdat de motor niks deed. De AFK broodbakmachine die ik afgelopen zaterdag via Marktplaats kocht voor 20 euro was slechts een paar keer gebruikt, hetgeen goed te. Wil je weten wat anderen van de AFK BM-2 vinden? Dus om te repareren ga ik een 12VDC spanningsregelaar en een G8p-1A4p-12Vdc 30A Omron Relais. Kun je helaas niet meer zelf bakken, omdat je per ongeluk de kneedhaak van je broodbakmachine hebt weggegooid?

Zoek je een nieuwe aandrijfsnaar, broodpan of kneedhaken voor je broodbakmachine ? Deze en andere onderdelen bestel je gemakkelijk op handyman. We hebben jaren een AFK -BM3 gebruikt maar die was onlangs echt versleten. Zij verzorgen de service en reparaties voor de Aldi- broodbakmachine EBB-010 althans. Aanvullende informatie, past ook in de AFK BM2 Past ook in de Home Electronic. Doe alles behalve de zonnebloempitten in de broodbakmachine. Voeg de zonnebloempitten toe als de piep gaat (als jouw broodbakmachine deze functie heeft). Ik heb zelf de goedkoopste van de Mediamarkt, AFK geloof ik.

Je kunt je broodbakmachine zelf repareren, kijk bij onderdelenwinkel. HAL Makelaardij, Reparaties Volledige tand prothesen, ook op implantaten. Afk BM-3 handleiding - Alle gebruiksaanwijzingen gratis. Kook en bak accessoires eenvoudig en online op VERGELIJK.

Kom naar onze website en vind de beste kook- en bak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.