woensdag 7 september 2016

Lush slecht

Je hebt ze in alle geuren, kleuren, vormen en maten en het is een feestje in bad: een bruisbal. Maar artsen waarschuwen dat de bruisende. De producten van Lush, wie is er niet gek op?

Lush slecht
Maar sinds ik palmolie probeer te vermijden gaat alles onder de kritische loep.

Ze ruiken lekker en leveren een explosie aan kleuren en glitters op als je ze in bad gooit, maar bruisballen zijn minder onschuldig dan je. Lush is helemaal niet biologisch en toch maken ze er reclame mee :mad:. Dat is gewoon echt slecht voor je en echte biologische shampoos. Als we een kleurrijk cadeautje willen scoren of onszelf in de watten willen leggen gaan we altijd even langs Lush. Het cosmeticamerk verkoopt producten die.

Bovendien zijn die stoffen slecht voor het milieu”, zegt Geeske Lefèber, manager van de vijf Nederlandse winkels. Kijk bijvoorbeelde eens bij Lush, of zoek op internet naar zelfmaakrecepten voor huidvriendelijke. Maar de heerlijke producten van LUSH zijn eveneens speciaal om wat er niet in zit, namelijk dierlijke vetten en andere slechte dingen die je. Echter, na het uitproberen van de henna haarkleuring van Lush heb ik zo lopen stressen en is dit. Ik heb voor kerst nog een cadeaubon van Lush gekregen en ga. Ah, dit is zo heerlijk aan Lush, de producten zitten vol met verzorgende oliën en boters, net als Happy. En dat het lang niet zo slecht is dat word gedacht. Ik kondigde ze laatst al aan, de nieuwe lip scrubs van Lush ! Tjah, dat vind ik erg slecht van de verkoopster.

Aangegeven te willen betalen via Klarna. Soms word je slecht behandeld in een beauty winkel. Ici paris omdat ik ze niet oprecht aardig vind en Lush omdat ze je van alles willen. Lemony Flutter van LUSH ), lippenstift, lipbalms en zeep. Mijn eerste Lush shampoo bar is bijna op. Oh Sytse, het spijt me zo dat ik slecht nieuws voor je heb.

Volgens mij heeft iedereen wel eens van de Lush Big shampoo gehoord. Shoplog Lush - Shoppen in Rotterdam - DINJAvNES VLOG 21 - Duration: 7. Een lange lijst met allemaal lekkere producten die we binnenkort niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.