donderdag 8 september 2016

Elektrodenafstand bougie ngk

LPG Laserline bougies zijn dubbel-edelmetaalbougies die speciaal ontwikkeld werden voor de inzet in motoren die op gas werken. Winparts verkoopt onder andere de merken NGK, Bosch en Beru. Bougie afstellen elektrode afstand bougie : Via kenteken auto opvraagbaar !

Elektrodenafstand bougie ngk
Om de verbranding in de cilinder tot stand te brengen hebben we een vonk van de. Goedendag, Ik wil graag voor mijn auto nieuwe bougies kopen en deze zelf monteren. Ik heb gehoord dat NGK de beste merk is, maar ik wil eigenlijk voor mijzelf.

Bougies afstellen, hiermee word bedoeld dat de elektrode afstand afgesteld.

Elektrodenafstand bougie ngk
Is de elektrode afstand echter te klein, dan wordt ook de vonklengte te. Wanneer je een te warme bougie (bijvoorbeeld NGK B6HS) in een. De elektrodeafstand van een bougie bijstellen. De afstand tussen de elektroden van een bougie moet goed zijn afgesteld om een juiste werking van een motor. Ik heb na wat omzwervingen er nu NGK in zitten en ben daar tevreden over dat is zo. In plaats van een NGK CR6HSA die voorgeschreven is voor de Tweet 50 RS.

Ook is bij de nieuwe bougie de elektrode afstand op 0. Voor NGK beginnen alle racebougies met een “R” in de aanduiding. Iridium bougie als een gewone bougie welke ik gebruik ( NGK B9HS) ?

Elektrodenafstand bougie ngk
Ik heb zelf bougies van NGK type: BCPR6ET Dit rijd wel goed. Er word echter gezegd om de elektrode afstand van standaard 0,9 naar 0,7 te. Nu wilde ik er eventueel NGK IRIDIUM bougies in zetten. Het enige wat opviel van de elektrode afstand.

Motors AJP DERBI HUSQVARNA KAWASAKI SUZUKI Scooters APRILIA BENELLI. Wie kan mij vertellen wat de elektroden afstand van de bougies zijn type 406 van. Op aanraden van Hakeem, op dit forum, heb ik NGK bougies ingezet. Het zal wel een domme vraag zijn, maar wat moet de elektrode afstand zijn van een NGK bougie in een 164 TS? Een breed assortiment en hoge kwaliteit auto-onderdelen voor bijna alle.

Bestel Bougie for FORD KA Hatchback (RB) n OEM kwaliteit voor uw. Gasbougie met elektrode afstand van 0,6 mm. Op voorraad kan verzonden worden binnen 2. Om dit voor elkaar te krijgen heeft NGK de. De Bosch bougies hebben 2 "pootjes" en die van NGK hebben er 3. Handige tips voor het monteren en onderhouden van uw bougies.

NGK bougies zijn voorzien van "trivalent plating" deze silver of chrome kleurige laag vormt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.