maandag 16 april 2018

Gel wax hema

De combinatie van gel en wax werkt erg goed voor mijn haar. Het plakt niet zo erg als alleen wax, wel zorgt de wax voor stevigheid en de gel zorgt een klein. Gel wax om het haar te modelleren en fixeren. Ook geeft de gel wax glans aan het haar. Wrijf een hoeveelheid wax warm tussen de handen en kneed het haar in model en accentueer de haarlokken. Bekijk de categorie haarstyling op hema. En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje.

Gel wax hema
Deze week gratis thuisbezorgd vanaf 15.

Dit is serieus de beste wax die er voor mannen te halen is, potje kost ook maar twee euro en daar kan je dan ruim een maand mee doen. Creamgel om het haar te verzorgen en te fixeren. Geeft volume en stevighied aan het haar zonder te verzwaren. Gel op cremebasis waardoor het haar niet vet. Ik wil eens wat anders dan gel proberen en ben toen langs de hema gegaan. Nu kwam ik daar oa het volgende tegen: - Wax - Gelwax - Shaper - Clay. Een haarwax geeft over het algemeen minder glans dan een gel en creƫert een ruig en. Je kunt de Shaper van de HEMA het beste aanbrengen in droog tot.

Ben gisteren naar de Hema gegaan en een potje shaper gekocht. Ik zou er gewoon een beetje gel of wax in doen. Baby gel van Zwitsal of van Jip en Janneke van de hema, die blijft wat langer zitten. Black&Red HairWax Matt&Strong Haar Wax.

Ossion Man Castle Hair Wax Aqua Gelwax Hair Control - 200ml. Ik gebruikte Clay van de Hema, maar wil nu een product wat niet vet aanvoelt, niet glanst en niet zo hard wordt. Ik heb heel fijn en glad haar, zware producten als wax bevallen mij slecht. Daarnaast geeft de gel wax glans aan het haar. Wax gel pour modeler et fixer votre coiffure.

De plus, le wax gel fait briller les cheveux. Is deze gel dan ongeschikt voor langer haar? Hema GelWax, naar mijn idee beter dan al die dure troep. Studio Line Invisi Fix gel super strong. New Wave Rock & hold gel ultra strong. Helaas hebben wij niets gevonden voor " hema haargel ". Axe Cream Gel Hold+Touch Extra Sterk, 125 ml Geen. Price comparison on HEMA Gel Wax 75ml Hair Styling Product.

Compare and find the best deals on your favorite brands. Koop of Verkoop hema op Marktplaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.