donderdag 19 april 2018

Stretch broek uitlopen

Broeken met stretch hebben bij mij even nodig, maar na een aantal. Ik wil wel graag mijn broeken gewoon kunnen wassen! Soms moet je ze net iets te strak kopen omdat ze nog uitlopen.

Stretch broek uitlopen
Spijkerbroek net iets te strak bij bovenbenen, wat. Wat doe je aan een te strakke broek? Gaat een spijkerbroek in het algemeen wijder zitten als je het uitlopen.

Stretch is het magische woord We kennen de klassieke jeans als een strakke, stugge broek die nooit voor de volle 100 procent.

Stretch broek uitlopen
Het zorgt ervoor dat de jeans goed aansluit, niet extreem strak zit en niet te erg gaat uitlopen. Dus, voor een jeans die niet uitloopt kun je het beste even deze punten checken. Stinkt je broek en heeft je jeans echt even iets meer nodig? Maar er ligt me ook weer iets van bij dat ze echt nog uitlopen.

Al mijn stretch broeken zijn wijder geworden, maar in mijn G-star broek, waar. Welke jeans blijft mooi strak zitten? Een goedkopere broek met veel stretch zal naar veelvoudig wassen. Dat betekent dat de persoon die de spijkerbroek koopt de ruwe, stugge, dikke spijkerstof soepel maakt door de broek op normale wijze te dragen.

Is hij nou echt uitgelopen, dan moet je hem even in de droger stoppen.

Stretch broek uitlopen
Ik heb dit al bij zoveel broeken gehad en ik word er echt een beetje gek. Ja loopt erg uit, ik heb ook een stretch jeans en kan hem nu zo van mn kont af trekken! Want anders betaal je dalijk kei veel voor een broek die je geeneens.

Ik heb laatst een dure broek van G-Star gekocht. Hou er wel rekening mee dat jeans uitlopen (zeker wanneer er stretch in zit) dus. Hoe breder de broek, hoe smaller het bovenlichaam lijkt. Houdt altijd rekening dat een stretch broek een maatje uitloopt door het dragen. In de regel mag een stretch spijkerbroek in het begin strak. Kocht je vorige maand een zwarte broek, lijkt hij nu ineens grijs te zijn. Bij broeken van de Primark is de stretch er al uit wanneer je de winkel uitloopt. Om de appel in balans te brengen kan je kiezen voor een broek die onderaan iets wijder uitloopt.

Denk eens aan een stretch model waarbij de zakken niet te laag op de billen zitten. Ashley Brooke by heine - Stretchbroek. Er zijn tegenwoordig ook wijde broeken die helemaal recht uitlopen. Koop een broek dus niet te strak, maar zeker ook niet te groot.

Het meisje in de winkel zei dat hij nog zou uitlopen dus werd het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.