maandag 28 mei 2018

Coolblue levering te laat

De gemiddeld PostNL levering is inderdaad een ramp, al weet GLS ook. Gelul, S5 besteld op vrijdagmorgen 8. Pas op maandag leveren en dan nog dat poederen erbij.

Coolblue levering te laat
Laat cool blue maar bewijzen dat ik op moment van bestelling die av heb kunnen inzien. Dus volgende dag zat ik klaar om de koelkast in ontvangst te nemen. CoolBlue blijft maar liegen over te late leveringen en maakt alleeen maar smoesjes. Levering van CoolBlue pakketten op tijd?

Coolblue levering te laat
Ze maken het echt waar dat ze op zondag leveren ! Om klanten meer controle te geven over hun bezorging, zijn nu de tijdvakken. Geen enkele verwittiging gekregen dat de levering niet zou. Maar dan blijkt het probleem bij de bezorging te liggen. Laat je bestelling op afspraak bezorgen.

Coolblue nog niet meegemaakt dat een pakket te laat was. In het onderhavige geval was de levering zelfs (bijna) een week te laat. Zo heb je tenminste wél de tijd om de handleiding te lezen. Ben je niet thuis of krijgen we geen gehoor, dan leveren we op zondag niet bij de buren.

Coolblue levering te laat
Hoe laat wordt je koelkast geleverd? Door een fout in het afleveradres kon de levering een paar dagen langer duren.

Track & Trace code een nieuw aflevermoment in te plannen. Zo blijken levertijden, of soms hele afspraken regelmatig niet te worden nagekomen. Ons verbaast het dat Dynalogic de klachten zo open en bloot laat staan, want. Avondlevering, Doordeweeks, volgende dag tussen 18. Via de track en trace link werd het pakje.

Natuurlijk blijft het mogelijk je bestelling voor 22. Laat het me via e-mail weten als er op mijn reactie gereageerd wordt. Wij vinden dat je niet zelf met een kookplaat hoeft te zeulen. Je ontvangt uiterlijk 30 minuten voor de levering een sms met het exacte.

Laat anderen weten wat je ervan vindt. Ik denk dat we concreet nog niet hoeven te verwachten dat de eerste pakketten bezorgd door drones volgende maand al werkelijkheid zijn. Marketing is relevanter en spannender dan ooit te voren. In het voorbeeld van de te laat geleverde computer: in mijn geval was de. In potentie levert de late levering een serieus probleem op in het leven van een klant.

Ik heb dan direct AMP opgebeld en zij konden mij vertellen dat CoolBlue de levering te laat had aangemeld. Om maandags te kunnen leveren, hebben zij volume nodig. Op de eigen website laat het internetbedrijf weten voorlopig met vijftien busjes te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.