maandag 13 augustus 2018

Beste wasmiddel geur

Dusss welk wasmiddel heeft een echt lekkere geur. En hier ook Lenor wasverzachter, dat is echt de beste ! De geur die al ( ik heb ze geprobeerd) deze wasmiddelen in het wasgoed achterlaten, na drogen en strijken, is de geur van oud zweet. Mijn was ruikt heerlijk, al zeg ik het zelf, en de geur blijft lang hangen. Een heerlijke geur in je wasgoed die nóg langer blijft hangen, zelfs in de kast. Maar liefst 98 lezeressen onderwierpen het wasmiddel aan een.

Oké, we hebben tot nu toe niet het beste lenteweer, maar dat geeft hoop op.

Beste wasmiddel geur
Maar wie weet een goed ander wasmiddel dat lekker ruikt en niet duur. Er is witte reus met marseillezeep- geur ,die is echt heerlijk en niet te. De geur van schone was vind ik echter wel super lekker! Ik ben best lang op zoek geweest naar wasmiddel wat ik echt lekker vond ruiken. Van dit nieuwe wasmiddel heb je echt veel minder nodig.

Het beste wasmiddel is Ariël compact poeder kleur & stijl. Het was nog best wat zoeken, maar uiteindelijk had ik zes vloeibare wasmiddelen zonder parfum in mijn washok staan: Ecover ZERO, AH Puur. Ik hou niet zo van die sterke wasmiddel - geuren, dus gebruik Neutral wasmiddel, maakt alles heerlijk schoon en geen toegevoegd parfum O+. Mijn vraag: welke wasmiddel of wasverzachter ruik je letterlijk maanden later nog ? Alleen kan je misschien de kleertjes het best met neutral wassen ? Mijn ervaring is dat als je een geur zolang ruikt het vaak van geur zakjes.

Het panel is best enthousiast over de geuren. En wel omdat ik zo dol ben op de geur van de Sendil wasmiddel van de Lidl. Formil en zijn door oa de Consumentenbond uitgekozen tot de beste koop! Ik vind zelf Ariël fijn in gebruik en qua geur. Mijn man houdt absoluut niet van de Ariël lucht. De wondere wereld van het wasmiddel. Hier is een goede oplossing voor, geur toevoegen tijdens het. Voor het beste resultaat voeg je poeder bij in het doseerbakje.

Ik heb jarenlang gewassen met wasmiddelen die geen geur achterlaten. Slechts één dopje Robijn Klein & Krachtig vloeibaar wasmiddel is genoeg voor een extra lange frisse geur ! Een dopje wasmiddel bevat niet alleen de beste. Wist je dat Seepje vloeibaar wasmiddel voor 80% uit superschillen-extract bestaat? Daarbij gebruiken wij de beste natuurlijke ingrediënten die de waskracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.