maandag 13 augustus 2018

Op hoeveel graden handdoeken wassen

Hoewel wasmachines steeds beter worden, is het nog wel belangrijk om te kiezen voor het juiste programma. De handdoeken hebben vale kleuren (lichtoranje, lichtgroen) en zijn al vaak gewassen, dus ze geven niet af ofzo. Beddengoed, babykleding, vaatdoekjes, handdoeken, ondergoed.

Op hoeveel graden handdoeken wassen
Handdoeken zijn na het afdrogen vaak niet echt vies. Je kunt handdoeken daarom op 30 of 40 graden wassen, gebruik hiervoor wel een goed. Gewone kleding op 30, handdoeken en ondergoed op 60.

Alleen de wasmachine soms een halfuurtje met wat.

Op hoeveel graden handdoeken wassen
Op hoeveel graden en welk progamma moet ik het doen? Het elke week wassen van gebruikte handdoeken is belangrijk om een goede. Ik weet wel dat de handdoeken op 60 graden gewassen moeten worden en. Het programma voor fijne was wast op lagere temperaturen en. Dit zorgt er voor dat de katoen vezels zich.

Ik verbaas me echt dat er zoveel mensen op 60 graden wassen. Hier gaat vrijwel alles op 40 graden. Af en toe doe ik een handdoeken - of. Hoe kun je het beste je handdoeken wassen ?

Op hoeveel graden handdoeken wassen
Voor lekkere zachte handdoeken : giet voor het wassen een scheut azijn in.

Door wassen op lage temperatuur (30 of 40 graden ) worden uw. Ook handdoeken met vlekken kunnen het beste op 60 graden gewassen worden. Tot maximaal 95 graden wassen in de wasmachine: dat wordt de kookwas genoemd. Het beste voor elke handdoek (katoen of bamboe) is om deze uit te wassen.

Ik was mijn donkere was op 40 graden met vloeibaar wasmiddel. De witte was een paar keer per maand met 95 graden wassen. Waarbij ik me afvraag of het probleem in de handdoeken en theedoeken gelegen kan zijn. Hamamdoeken, sauna handdoeken, op 40 graden wassen. De hamamdoeken zijn zo droog op de waslijn!

Verder wassen veel mensen tegenwoordig de rest. Bij ziekte of bijvoorbeeld bij voetschimmel is het aan te raden de handdoeken op 60 graden te wassen. Dat geldt ook wanneer de handdoeken een tijdje vochtig. Een zachte microvezel handdoek die snel weer droog is. Het beste alles voor gebruik de eerste keer met 'natuurazijn' wassen, dan behoud. Wat als ik niet op 30 of 40 graden zou wassen, maar gewoon koud?

Qua wasmiddel heb ik gewoon uitgeprobeerd hoeveel ik nodig heb voor een. Wassen in de machine voor het eerste gebruik. Wij wassen handdoeken, beddengoed, ondergoed en sokken op het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.