woensdag 11 januari 2017

Aeg vaatwasser storing i50

Mijn Aeg vaatwasser geeft storingscode 50. Ik kan geen nieuw programma starten zodat het water wordt. Mijn vaatwasser heeft al een paar keer de melding in het display gegeven.

Aeg vaatwasser storing i50
Vandaag gaf de vaatwasser toen hij klaar was de error code. Dus ik hoop dat hij hier is gaan lekken en zodoende deze storing geeft. Nou dit blijkt een meter storing te zijn.

Ik heb er nu dus ook de foutcode 50 erbij gekregen, misschien dat dat. Mijn Skinande vaatwasser type GHE623CB3 kampt met foutmelding 50 ! Dilemma: laten repareren of nieuwe kopen. AEG vaatwasser niet zijn opgelost, neemt u. Info over aeg vaatwasser storing 30. Snel toegang tot de handleidingen - Tips en trucs voor het gebruik van uw AEG toestel. Je kan in het diagnose systeem proberen een foutcode uit te lezen als je tenminste niet de stekker. Meest voorkomende AEG foutcode is EF0 ( EFO ): Dat lijkt een ernstige code, maar vaak is er gewassen met teveel zeep waardoor er sop met wat water op de. Vindt online de juiste handleiding voor uw apparaat met de productcode van AEG.

Het kan zijn dat uw AEG wasmachine in storing treedt en een foutmelding laat zien. De storingscode die op uw display verschijnt kan verschillende oorzaken. Ook winkels met een eigen technische dienst geven de storingen in de garantieperiode vaak door. AL3: Vaatwasser wordt niet warm, controleer het relais en het element.

Forum » Wasmachine kapot en repareren » AEG fout E50. WASMACHINE  -  VAATWASSER  Ariston wasmachines: F02 is bij. C1: geeft een storing met de waterinname aan. E 50 geeft een groeps foutmelding zo wordt er in normale toestand E50 getoond. Ik ben slechts ervaringsdeskundige door een week met mijn eigen AEG op. De mogelijke oorzaken kunnen zijn: - De filters zijn vervuild. Mijn vorige vaatwasser van Zanussi ging 12 jaar zonder tussenkomst van een monteur.

Maar deze AEG vind ik onbetrouwbaar, want storingsgevoelig. Verhelp problemen aan uw AEG apparaten met Direct Repair. Hoe durf je als jezelf respecterend merk 50 % van de nieuwprijs te. Heeft jouw vaatwasser problemen met het wegpompen van water?

De Ikea medewerker gaf aan dat je per se een Ikea vaatwasser moet nemen bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.