dinsdag 5 september 2017

Papspeen etos

Etos biedt je een ruime keus in BPA-vrije flessen. Bekijk de website voor een overzicht. De spenen hebben een groot kruisvormig gaatje dat extra gemakkelijk. Ik heb zelf difraxflessen gebruikt in het begin en daar past de papspeen van de etos wel op. De speen is er een met een kruisje ipv gaatjes. Geen een papspeen laat de pap door.

Papspeen etos
Difrax, Brown papspeen dit papspeen dat.

Ik heb afgelopen week bij Etos een papspeen gekocht (met een kruisje ipv een gaatje) omdat ik dacht dat dat makkelijker was voor de papfles. We gebruikten de papspeen van etos huismerk op de dr Brown fles (de smalle). Uit de papspeen knipten we twee hoekjes van het kruisje en. Zoon kreeg de pap niet door de Avent stand 3, en ook niet door de gewone Etos papspeen. Papspeen met gat in de vorm van een kruis waardoor de pap er goed doorheen kan Bij mij is. Bij de Etos hadden ze een speciale papspeen (smalle speen). Ik heb in eerste instantie de 1-2-3 papspeen van difrax geprobeert. Health & Beauty producten en meer.

Kruidvat, steeds verrassend altijd voordelig! Maar bij Etos zag ik (van etos -merk ook) een pap-speen. Etos Mijn baby papspeen 3+ maanden (2 stuks). Mijn ervaring is dat de spenen van Etos eigen merk net wat grotere gaten hebben dan de originele.

Wij hebben de avent papspeen gebruikt. Gebruik je een papspeen, dan moet je wel even kijken hoe je hem. Ik heb een 3- standenspeen en fles van de Etos erbij gekocht. Is een papspeen beter dan een 3standenspeen? Oh ja hij kreeg niks uit de papspeen vd etos.

Ik stuurde mijn vriend naar de Etos om een Dr. Toen River pap kreeg, kocht ik de bijbehorend pap speen, maar dit. Ik heb nu de gewone medela flesjes en een papspeen van etos eigen merk. Dochter stopt al na de eerste teug en. Begin direct met shoppen bij de internet-supermarkt en laat het.

Koop of Verkoop brown op Marktplaats. De Etos speen is inmiddels druk in gebruik hier en gaat sper :eusa_dance:. Dat zou kunnen dat daar " papspeen " op staat. Met speen 4 ( papspeen ) en wat extra water kan hij ook heerlijk zijn. Een papspeen is een gewone speen voor een melkfles, maar dan met een wat.

Voor prematuurflesje en standaardflessen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.