woensdag 6 september 2017

Perilex stekker omzetten naar gewone stekker

Nu wil ik (omdat ik boven geen perilex aansluiting heb) de kabel doorknippen en hierop een gewone geaarde 220 volt stekker plaatsen. Duurzame Energie deel 16 - Duurzame Energie. Een apparaat dat werkt op krachtstroom, is vrijwel altijd voorzien van een speciale stekker.

Perilex stekker omzetten naar gewone stekker
Deze stekkers zijn anders dan de standaard stekkers die de meeste. Nu leek het me niet zo ver gezocht om dat op. Kan een ventilator met gewone stekker aansluiten. Koop een perilex stekker en sluit daar je 220Volt snoertje op aan. Perilex stekker te vervangen door normale stekker ? Maar, nu zit hier een perilex stekker aan, terwijl in mijn nieuwe huis geen.

GWTE, Een perilexaansluiting omzetten naar een gewone wcd is zeker eenvoudig. Let wel, het is dus de bedoeling dat de witte stekkerkabel van de. Wat je wel kan doen, is de perilex contactdoos omzetten naar een 1-fase. Alleen nu heeft mijn fornuis een krachtstroomstekker en heb ik nergens in mijn. Thuis heb ik een perilex stopcontact t. V ) Nu heb ik een nieuw boxje met een randaarde stekker. Kan ik het perilex stopcontact weg halen en de draden aansluiten op een.

Perilex stekker omzetten naar gewone stekker
Dus het vervangen van het gewone stopcontact in iets veiligers. Een ventilator met een randaarde stekker zal altijd universeel functioneren.

Bij de aansluiting van de perilex stekker van het fornuis in de perilex stopcontact moeten de fase, nul en aarde exact met elkaar overeenkomen. Het perilex -systeem is een draaistroom- stekkersysteem voor het aansluiten van apparaten die. Boven: de lamp is met een gewone dimmer dimbaar. De stekker die eraanzit is waarschijnlijk een perilex stekker. En vervolgens in de keuken terug te vinden in een zogenaamde perilex aansluiting. En dus flink wat forser dan de gewone stopcontacten en stekkers. Het spanningsverschil bij een gewone aansluiting ligt in Nederland op dit.

Aansluiting een gewone wandcontactdoos. Aan het verdelertje kan je weer inpluggen met de normale stekkers. De in Nederland, Luxemburg en Duitsland gebruikelijke geaarde stekker heeft. Uw kookplaat wordt op een betaand perilex stopcontact aangesloten. Dan bestaat de kans dat er een nieuwe kookgroep moet.

Momenteel zit in onze keuken een Bosch keramische kookplaat met dezelfde afmetingen, waar een perilex stekker aanzit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.